28. 4. 2011

Real Zone Mod - Vývojářský deníček č.3

Práce na módu (který je už ve fázi beta) postupují dobrým tempem, ale stále nedokážu určit ani přibližné datum vydání.

V posledních dnech došlo k revizi zvuků vystřelu některých zbraní, chůze hráče a vozidel (ano, objeví se ve hře i auta). Pokud se někomu zdály prodejní ceny nízké, tak ho jistě potěší jejich rapidní zvýšení u všech překupníků. Předělání se dočkaly i granáty, odolnost stalkerů v exoskeletonech, některých mutantů, helikoptér a obrněných transportérů.

Samozřejmě toho je daleko víc, ale to je překvapení :).

Několik screenshotů z Mrtvého města:






Počet komentářů: 13

  1. zkuste se spojit s datastorem, myslím ,že kdybyste na tom makali spolu ,že by to byl trhák :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale o tom to právě je, že nemáme společný projekt. Každý chceme nabídnout jiný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  3. aspoň že tak už dříve jsem mu psal ať to něčím oživí ,že starej příběh už je strašně ohranej ale to on odmítá ,tak jsem zvědav na tvůj mod :)

    OdpovědětVymazat
  4. jinak myslím si ,že by tomuto modu slušelo ještě Darkscape z buildu 2571 se tam odehrává celkem akční část hry :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jenom jedna drobná poznámka - neodmítám, ale ono je to trochu těžší, než si říct "Teď tam vrznu pět lokací navíc a bude to". Navíc s Viperem beztak úzce spolupracujeme (ale jak správně napsal, oba jdeme trochu jinou cestou - a to je pro modifikace vždycky výhoda).

    OdpovědětVymazat
  6. Tady ani nejde tolik o ty lokace ale zkusit tu příběhovou linii trochu okořenit :)

    OdpovědětVymazat
  7. jinak hrál jsem pár modu kde byly lokace k ničemu bylo tam jen pár mutantů a třeba i jenom jeden dokument a to je všechno tak těmito módy jsem byl celkem zklámán tak doufám že Viperův mód bude mnohem lepší P.S. největší radost mi dělá Mrtvé město (já bych ho sice asi pojmenoval Předměstí Limansku ale to je jedno)

    OdpovědětVymazat
  8. U te ekonomiky , nestalo by za pokus spise ubrat moznost vydelat si velke meni jak je tomu u dmp ..tam se mi ekonomika velmi libila.

    OdpovědětVymazat
  9. Jo Vipere možná si to už viděl ale našl jsem na jednom webu staré struktury lokací například tady je pripjať http://radikal.ru/F/s45.radikal.ru/i109/1001/db/05c17fb31bde.jpg.html

    OdpovědětVymazat
  10. Módy, co přidávají lokace, jsou většinou ruské kýčovité hovadiny. Ruské módy jsou obecně jenom o kvantitě a né kvalitě a hlavně stále jedou na osvědčeném principu pouhého předělávání AMK módu, který vlastně jako jeden z mála přinesl spoustu inovací. Já se naopak právě snažím hlavně o kvalitu a né kvantitu. Opravdu se není čeho bát, teda pokud nečekáte něco, co ani neslibuju :). Fotky struktur lokací jsou celkem k ničemu, když je možné stažení různých buildů hry ;).

    OdpovědětVymazat
  11. no jenže ty buildy to neobsahují třeba ten 1580 nebo jak se jmenuje ten s tou pripjatí obsahuje sice mapu ale ta je úplně prázdná

    OdpovědětVymazat
  12. Fajn, ale stále nechápu na co jsi ten odkaz sem dával :). Přidávat velké lokace z buildů opravdu nemá smysl (ještě, když ani nejsou dodělané - jenom rusákům to je jedno, ale o tom jsem psal už minule).

    OdpovědětVymazat
  13. No ten obrázek je pripjať je hodně podobná finální verzi ale to je jedno pusť to z hlavy :D

    OdpovědětVymazat