17. 8. 2011

Vývojářský deníček/Představení módu pro Clear Sky

Už dlouho jsem nenapsal žádný vývojářský deníček a je k tomu hned několik důvodů. Jedním z nich je, že vás nechci připravit o překvapení, i když semtam jsem mohl přidat pár fotek. Druhým z nich jsou osobní problémy.

Začnu nejprve informacemi o vývoji módů. Ano, čtete správně, napsal jsem módů. Nejdřív upozorním na to, že mód Zone Revision pro Call of Pripyat se objeví v nejbližší době a to v naprosto poslední verzi s číslem 1.4.
Nedávno mi začala kolovat hlavou myšlenka, že bych se měl vrhnout i na Clear Sky (pravděpodobně jsem se zbláznil, já vim :D) a tak jsem před pár dny rozjel vývoj módu s názvem Fallen Sky. Stejně jako u Zone Revision půjde o změny, které né moc ovlivní hratelnost, i když k lehkému zvýšení obtížnosti dojde.

Zde jsou nějaké screenshoty z Fallen Sky:





Real Zone Mód se dočkal za poslední téměř tři měsíce od posledního deníčku výrazných změn. Mezi ty hlavní bych zařadil přidání Re-animation rukou (bohužel jsem musel vyškrtnout nějaké zbraně, ale ty byly nahrazeny skvělými alternativami) a naprostého předělání obchodního systému, díky kterému je hráč donucen více spolupracovat s NPC. Překupníci přestali vykupovat jak obleky tak i zbraně a naopak normální stalkeři od vás koupí v podstatě všechno, ale záleží jak vysokou má daná postava zkušenost, protože třeba veteráni a mistři od vás nevykoupí kdejakou s prominutím sračku. Vrácení se dočkala navíc funkce, aby NPC si nasazovala obleky. Nicméně jsem jí celou předělal a tak narazíte i na velmi zajímavé situace - banditi v pozdější době pobíhající ve svých exoskeletonech a podobně.

Screenshot který mluví za vše:

Počet komentářů: 0