4. 7. 2013

Real Zone Mod - Vývojářský deníček č.11

Uběhlo zase pár měsíců a možná se ptáte, kde je nějaký ten deníček? No, tak tady ho máte. Jedná se o čistě stručný seznam změn k dnešnímu dni. Další změny zahrnuty nebyly, kvůli překvapení.

Textová část:
- Upravena a doplněna biografie některých postav.
- Zkráceny hodnosti postav (primárně armády), pro snížení přesahování jmén postav mimo rozhraní hry.
- Postavy mající hodnost místo jména získaly nová příjmení (dobře sedí, není třeba se bát).
- Z dialogů zmizelo používání "Ok" a to buď úplně nebo bylo nahrazeno jinou frází.
- Kompletně přepracovány některé dialogy.
- Je možné se postav zeptat na novinky. Viz oznámení na Twitteru: odkaz
- Předělán dialog léčení zraněných postav. Hráč tak může volitelně vybrat ze všech lékárniček, která má (v původní hře to byl dialog, který kontroloval všechny lékárničky hráče a jednu z nich vybral). Navíc lze mimo lékárničky použít obvaz nebo vikasol a nebo se také zachovat nepřátelsky.
- Původně u zpráv byla zobrazena pouze hlavička "Zpráva", ta se nyní mění dle jména postavy.

Funkce hry:
- Optimalizace skriptů původní hry (zlepšení výpočetního výkonu).
- Předělána balistika některých druhů munice, zejména pak broků, u kterých byl kompletně předělán jejich dostřel, odpovídající blíže popiskům.
- Elektromagnetické bouře (zmiňováno v minulém textovém deníčku) dočasně vyřazují z provozu PDA, svítilnu a noční vidění.
- Rozšířený efekt s nasazenou plynovou maskou (zvuk dechu se mění i dle stupně poškození).
- Stupeň únavy je možné kontrolovat dle rychlosti dechu. Dech slyšet není, pokud postava není zadýchaná/unavená.
* Je možné změnit hlasitost obou efektů dechu (pokud by někoho obtěžovaly a nebo se mu zdály moc tiché).
- Postavy mohou po zranění krvácet a dokáží se ošetřit již během boje (dříve až po něm).
- Změněn font hlavního rozhraní a přidán nový ukazatel pozic.
- Ohniště jsou aktivní dle toho, jestli u nich sedí nějaké NPC - funkce byla obnovena, díky úspěšnému přidání podpory ohnišť v Oparinovu.

Ostatní:
- Opravena chyba, kdy si postavy vůbec nebraly cigarety u ohniště.
- Postavy u ohniště používají i PDA.
- Přepracován začátek hry.
* Armádní helikoptéra střeží část Kordónu.
- Postavy mají aktivní nepoužívané animace v klidovém režimu.

Ve fázi testování:
- Odstraněna chyba původní hry s automatickou detekcí hráče nepřáteli po načtení hry.

Ukázky:

Počet komentářů: 2

  1. Tešim se!!! Hlavne na nove lokacie

    OdpovědětVymazat
  2. Robíš super prácu. Neviem sa dočkať hotovky.

    OdpovědětVymazat