6. 4. 2015

Real Zone Mod - Informace o verzi 6.2

Rok se s rokem sešel, a už je to přes rok od vydání poslední verze módu. Původně měla další verze vyjít během minulého roku, ale nějak jsem se do toho dostal, že nezůstalo jenom u oprav a dolaďování věcí. Popravdě ani já sám jsem si nedokázal představit, že mód dostanu do takového stavu, v jakém je momentální testovací verze. Přibylo totiž tolik novinek, které vás rozhodně nadchnou.


V první řadě mohu s radostí oznámit, že jsem se zbavil problému, který v minulé verzi poškozoval uložené pozice. Druhá věc je, že i když se to projelo již mnohokrát, tak hra si stejně může vymyslet něco nového. Je to už v podstatě ověřený a zažitý fakt. Dále bych tedy rád vytáhl na světlo ty zmiňované novinky.

První novinkou jsou volitelné nože, jako sekundární/záložní zbraň. Každý z nich má své specifické parametry - od váhy až po dosah, dle velikosti čepele. První slot v podstatě nahradily šrouby, takže místo po noži prázdné nebude. Klávesu pro šrouby lze zpětně změnit v nastavení hry. Komu to tedy nebude vyhovovat, může tak učinit. Druhou novinkou je změněné počasí. Občasně problematický Dynamic Weather nahradil Atmosfear. Nejedná se o ten samý jako pro CoP, ale má k němu celkem blízko. Počasí doplňuje i vylepšená grafika po texturové stránce se shadery s aktivním parallax mappingem - ploché textury vypadají jako 3d modely.

V nadcházející verzi bude možné slyšet nové zvuky hráče, zbraní a spousty dalších věcí. U zbraní došlo spíše jenom k doladění některých detailů. Do toho se i vrátí G36, kterou používají někteří žoldáci. Když už mluvím o žoldácích, tak ti se dočkali vlastnoručně vytvořených reskinů kamufláží ve dvou variantách. Na Sco Stalker fóru jsem dával i ukázku.

No a teď to nejlepší na konec. V módu se nově budou objevovat náhodné anomálie, události a zprávy, společně s přepracovanými blowouty. To je zásluhou kompletně počeštěného AMK módu. Jeho překlad nevychází z toho, na kterém jsem dělal kdysi dávno, ale byl vytvořen úplně nanovo.

Jako poslední na řadu přichází oznámení funkční změny vzhledu rukou hráče dle nasazeného obleku. S tímto je ale nutné oznámit, že mód bude nově podporovat pouze verzi hry 1.0006. Bylo to nutné, kvůli plné podpoře výše zmíněné funkce.

Počet komentářů: 15

  1. A nebude mod obsahovat nějáké ty nové lokace jako třeba Darkscape?
    A na rukávy se těším a zhrnu to ke konci mod tedy vyjde v Červnu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další lokace přidávat nemá smysl. Darkscape měla využití jenom k přejezdu skrze dlouhou lokaci a snaze utéct armádě z údolí. Mrtvé město (Oparinovo) a Generátory bohatě stačí.
      Někdy ke konci června bych rád mód vydal, tedy pokud se neobjeví nějaký zádrhel.

      Vymazat
  2. Mám dotaz,
    když ze začátku hry, dojdu dát 1. pomoc samotáři, který se svíjí bolestí, nemám lékárničku. Řekl mi, že bude v mrtvých tělech okolo, ale nic. Ani na zemi volně nebyla což mi komplikuje hru.
    Pokud máš nějakou radu, rád bych si ji vyslechl, protože teď jsem tam, kde slunce nesvítí :-)

    PS: zkoušel jsem do hry nainstalovat kvůli tomuto i spawn menu, ale nefunguje z důvodu že data nejsou v gamedata.

    Jinak poděkování za vyvíjení módu. Jsem rád, že máme modery jako si ty a Datastor

    OdpovědětVymazat
  3. Sidorovič je tvůj dočasný patron, tak zkus skočit za ním. Objeví se navazující dialog.
    Spawn menu nefunguje z toho důvodu, že ho mód jednoduše nepodporuje :).

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji ti moc za odpověď, ale hned jsem narazil na další potíže. Nerad někoho kritizuji, ale vhledem k tomu, že by si to mohl opravit ti je napíšu :-). 1. potíž u svobody: Když mám sledovat bonzáka(myslím že Pavlíka), komu donáší, tak v půlce úkolu mám emisi a Pavlík začne magořit. Poté se mi zobrazí: úkol nesplněn. Pavlík se již nevrátil na základnu svobody :-/. A další problém pro změnu u povinnosti: Když mi Voronin řekl, abych ožral kuchtíka a vytloukl z něj info o granátometu a pak mu jej donesl, nemeškal jsem a běžel na základnu svobody. Jak jsem jej našel, ožral, a dostal info, zjistil jsem, že granátomet mám v bedně u Barmana(už jsem ho z Vesnice vzal, před 2 dny reálnými). Došel jsem k barmanovi, vzal granátomet a upaloval k Voroninovi, ale ten najednou granátomet nechtěl, řekl jsem si "co to sakra ?!". Tak to je prozatím vše na co jsem narazil. Pak bych rád abys vysvětlil, to jak si psal, že hra si může vymyslet vždy něco nového. To jako, že když začnu od začátku nemusím např. do Agropromu ? A díky mód (až na těch pár maličkostí co jsem zesr*l) se mi líbí. Podobá se v některých věcech Lost Alphě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé nové hraní hry od začátku má jiné události během průběhu úkolů.
      Pokud ti Pavlíka zabila emise, tak se s tim budeš muset smířit. V dalším hraní ho buď zabiješ normálně ty nebo třeba upír.

      O nemožnosti odevzdávat úkolové zbraně jsem psal do manuálu.

      Všechny problémy, které šly opravit, tak jsem opravil v 6.3. Jenom to chce ještě vydržet, než se dočká oficiálního vydání.

      Vymazat
    2. Děkuji, vyjde něco takového i na Čisté Nebe ? Líbí se mi ty náhody a já jsem magor do války frakcí a něco takového by se mi líbilo i tam. Hodně lidí z CZ/SK komunity Clear Sky nemusí, ale líbí se mi, že tam není tolik mutantů (v těch se zrovna 2x nevyžívám) a je tam víc živo. Takže pokud by si nic na CS udělat nechtěl, pochopil bych to. Ale jinak pěkná práce.
      Ty hodláš vydávat další updaty ? Těším se

      Vymazat
    3. 6.3 bude poslední aktualizace. Pak definitivně ukončuji svojí účast na moddingu jako takovém. Pro Clear Sky jsem tenkrát mód měl, ale po čase byl odstraněn. Pro mně má největší kouzlo Stín a tak se orientuju jen na něj.

      Vymazat
  5. Ahoj,mód som dohral a musím povedať že predčil moje očakávania takže dávam palec hore bavil ma celú tu dobu čo som hral :D pár krát to síce spadlo ale to nie je nič čo by nevyriešil starší save.. no a mám jednu otázku.. možno som to prehliadol niekde ale po príchode do oparinova som automatom postrieľal žoldákov ktorý tam hliadkovali hneď na začiatku.. ak sa pohnem ďalej buchne tam ako keby mína a mňa to proste ďalej nepustí.. netuším čo mám robiť nejaká rada by nebola ? :D vopred díki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okolí je zaminované, aby nedošlo k narušení postupu v příběhu. Musíš se nechat zajmout žoldáky.

      Vymazat
  6. To som si celkom aj myslel len neviem ako sa nimi mám zajať to je ten problém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí číst titulky. Přijdeš poprvé do lokace, řeknou ti, ať se nehneš a přes dialog příběh pokračuje dál.

      Vymazat
  7. Skúsil som ale nepomohlo dokonca mám aj sklopenú zbraň.. hneď ako sa tam objavím žoldák stojaci za mnou my jednu zadelí medzi oči a začne sa streľba... nemôže to byť tým že som už dohral hru ? alebo že patrím k slobode ?

    OdpovědětVymazat
  8. Načítal som starší save kde som hru z ďaleka nedokončil a stále sa to deje ... no aj tak ti ďakujem za to že si odpísal :)

    OdpovědětVymazat