22. 8. 2015

Real Zone Mod - Do třetice všeho dobrého?

Aktualizace 5.3.2016: Od února, po delší pauze, opět pokračuje práce na módu!

Jak jste si určitě mohli všimnout, tak snaha o maximální dynamickou hratelnost nevyšla tak úplně dokonale. Opět se budu opakovat, ale opravdu při testech Zóna až tak do extrémů zaběhnutá a divoká nebyla. No, co se dá dělat, musel jsem zakročit a celý systém nahradit.

Momentálně probíhá testování verze 6.3, která by už snad měla fungovat tak nějak v rozumných mezích, i když někomu překvapivě vyhovovala ta divočejší Zóna verze předchozí. Někdy je holt nutné udělat ústupek pro lepší hratelnost a zážitek. K náhodným událostem a zobrazování zpráv od stalkerů docházet bude i nadále, jenom Zóna nebude tak aktivní a funkčně nezvládnutelná. Anomálie by měly být také klidnější ve svých přesunech. Můžu jenom doufat, že se po vydání zase něco nezblázní; ostatně jako vždy.

Na Datastorově blogu se objevil článek o integrovaném systému helem, snažícím se simulovat ten z Call of Pripyat. K jeho zahrnutí samozřejmě došlo, jenom bude místy odlišnější :). Zmizely díky tomu nyní zbytečné obleky s plynovými maskami, ale na jejich místo jsem dosadil několik obleků z dřívějších verzí módu. Zbylé obleky (jako třeba Skat-9) přišly o část procentuální ochrany, kterou lze zpětně vrátit nasazením originální helmy. Až na obleky s uzavřeným dýchacím systémem a exoskeletony jde se všemi obleky libovolně nakládat, co do nasazené nebo nenasazené helmy.

Pokud se ještě vrátím k ústupkům, tak byl odstraněn systém změny textury rukávů dle nasazeného obleku. Na druhou stranu ale lze ve volitelné složce nalézt nový doplněk, se kterým si půjde vybrat vzhled rukávů dle vlastního uvážení. Díky tomu se ale také vrací podpora patche verze 1.0005 a efekt třasu obrazu při střelbě ze zbraně.

Dalších úprav v módu se jinak dočkaly popisky předmětů, které mají nyní barevně zvýrazněný procentuální vliv. Ať už se jedná třeba o ochranu obleku nebo kolik lékárnička doplní zdraví. Nefunkční detekci anomálie Hořák se také podařilo opravit. Všechny anomálie, až na Pálivé chmýří se od 6.3 staly neviditelné. Jako navrátivší se zbraň můžete přivítat Grozu. Některé zbraně se ještě dodatečně dočkaly nových modelů s lepšími animacemi. Mód nezůstává jenom u těchto úprav, ale o těch zbylých se tu zmiňovat nebudu :). Rozhodně na ně nelze nenarazit během hraní.

Počet komentářů: 0

Okomentovat